Åhh vilken vinter vi har !!!

I dag var det verkligen snökaos ute.. utanför mitt fönster på jobbet ser jag parkeringsplasten och i dag har jag bevittnat folk som knappt kommit ut därifrån.. en tok hon fick nog panik så hon blev klassad som ett fall för sveriges sämsta bilförare:))

Tiden rinner som vanligt iväg... kalasat för Ebba, traderat en hel del då vi har två high school musical tjejer hemma.. skottat, slungat har Gos stått för, fotograferat lite är ju en sak som jag har lagt till intresset och nu läser jag om LCHF kost... challan har verkligen inspirerat mig.. så nu ska dessa 14 kg som jag lagt på av :))

Har lite vintriga kort och några fina på barnen som jag vill dela med mig av.....



Skerikes domherre :)


Gos och Holma i full skottning :)


Vi har verkligen tok mycket snö hemma på gården ...


Snöslungan blev alternativet,, ingen orkar skotta så mycket snö...




Önskemål på tårta har ju varit rosa hjärtform och marsipan,, gjorde ett försök!!


Å så har vi Hannah Montana tjejer!!



Gjorde tjejerna lite sportlovs fina :))


Nästa tjej som är sportlovs fin :))


Och dom båda tillsammans :))



Emmis :))


Ebbis :))



Kommentarer
Postat av: Maja

Underbara bilder på tjejerna! Saknar er! Kramar!!

2010-03-02 @ 10:31:51
Postat av: challan som sket i brallan

och du är verkligen jätteduktig! det är underbart att kunna inspirera till en sådan målmedveten brud som du. jag är grymt stolt över dig. du kommer klara det här galant har jag en känsla av och sedan, när du är redo kör vi stenhård thaiboxning på klubben. ser fram emot att få träna med dig :)



PUSS

2010-03-25 @ 13:50:53
URL: http://challan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0