Visst är väl barn underbara :))

Har haft besök av liten, charmtrollet, Timtim... kärt barn har många namn... lillprinsen som har funnits med i mitt liv senaste året,, liten som man får gosa med och busa och kramas med... följer hans dagliga utveckling och framsteg,, jag är oerhört tacksam att jag får ett sånt förtroende av hans kära föräldrar och storasyster,, tack tack ni värmer mitt hjärta ....

Jag har tagit hundratals bilder men jag har några favoriter som jag vill dela med mig :)))))))


Undrar om den spricker om jag biter i den.......


Haha jag hitta en som var mindre än jag........ jippiii....


Jag hittar allt annat utom leksaker som jag vill leka med....


Hos tant Sandra får jag äta själv OCH sitta på bordet,, för hon säger
att det vackraste man har sätter man på bordet...


Jag pillar och donar jag busar var dag,,,,


Har precis fått äta min egen mellis hos tant Sandra....


Jag blir sååååå söt på kort....


En av mina favoriter... något att bita i :)) eller hur mamma :)))


Jag är alltid charmig.........


Emma älskar Tim hon vill också ha en lillebror :)))


En lillebror att ta hand om säger hon :)) och trots han tar i...............


så vill hon ha en lillebror :))



Och min alldeles egna lilla prinsessa,, mamma älskar dig 4-ever.....



Kommentarer
Postat av: challan som sket i brallan

vad fina bilder gumman!!

2010-04-30 @ 11:02:56
URL: http://challan.blogg.se/
Postat av: maria

ja han e en riktig goding min lille pojk... :)

2010-04-30 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0