Ridtävling på Stora Ekeby !!

I morse åkte jag och Emma till Stora Ekeby för att titta på våran Julia när hon skulle tävla :)) Det var länge sedan jag såg henne rida så utvecklingen har ju verkligen gått med stormsteg vilket värmde :)) Hon skulle vara med i tre hopptävlingar.. Den första hästen som hon skulle rida med hade en trött dag må jag säga.. hästen ville knapp hoppa över hindren när hon värmde upp och när själva tävlingen var vägrade hästen hoppa så det var bara att kliva av banan.. hmmm... då bytte Julia häst och fick en mycket vacker häst som hon red på med bravur... hon klarade båda tävlingarna med hopp på 70 och 80 cm höjd... Jippiiii.... två fina vimplar eller vad dom heter... Jätteduktigt Julia :))

Efteråt åkte vi hem till Maja och Julia och åt en mycket god lunch,, tack tack.. Maja plocka mina ögonbryn och färgade dom och sina egna och jag färgade håret på Maja... En tjej dag.. det skall vi ha flera gånger.. det uppskattas mycket att få rå om sitt yttre också.. det inre tar vi med trevliga samtal :)) Tack Maja och Julia för en trevlig dag..


Foto: Emma


Foto : Sandra


Min älskade dotter provade trähästen :))                      Foto: Sandra


Foto: Sandra


Foto: Sandra

Obs!! Ville bara säga att jag var rätt modig som var så här nära hästarna för jag är absolut livrädd för dom vackra djuren ................................................



Kommentarer
Postat av: Maja

Vad kul att du börjat skriva igen, o så får vi vara med oxå, wiieee:) Fina bilder på tjejerna!

O tack själva för en supermysig dag! Puss!

2010-04-08 @ 08:39:33
URL: http://eceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0