Långfredag..........

Jaahhh nu är det långfredag och vad händer... vakna upp i morse solen sken och det kändes som om det skulle bli en härlig dag... men jag somna om en timma och vakna upp igen och solen var borta... vilken besvikelse...

Fram med datorn och kolla in det nya i mitt liv,,, Tack Maja nu finns även jag med på Facebook............... gäller nu bara inte bli för beroende :)) måste lära mig lite hur det fungerar i den världen men det är ganska roligt att hitta gamla vänner...

Jag tog en promenad med Stefan och Tim till björnön.. blev en riktigt lång promenad känns i benen,, lite streching på det här så får det bli cityringen runt i morgon.. som sagt jag har en del som ska bort.. :))

Har inga roliga kort att lägga upp ännu,, ska på kryssning med Maria och alla barnen på onsdag ska bli skoj.. blir antagligen kort därifrån eller...

Nu skiner solen igen... kanske ska sätta sig på trappen en stund och sola...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0