Tja!!!

Nu är jag här igen!!! Känns som om jag inte riktigt kan hålla i vad jag säger.. det vill säga att skriva oftare.... Fasiken det är skitsvårt att komma i håg och att ha tiden.. ja jag vet, man tar ju den tid man vill, men det är ju faktiskt inte så enkelt... ni som gillar mig står ut med mig :)))))

Vi har på riktigt fastnat för en asbra låt,, viva la vida med Coldplay.. vi sjunger den på singstar hemma och den är riktigt riktigt bra... men Darin gör den otroligt bra han med... tjejerna och jag sitter just nu och toksjunger den.. men gos har rekordet på singstar,,,, jag ska nog strax ta och utmana honom :))


puss på dig min älskling... mmmmm



Snart är det jul... ångest... varför denna ångest för julen??? Det är inte som förr,,, nu är det sån hysteri jag blir så ledsen... julen ska vara lugn så som jag minns den från förr.......................................





Jag fick ett sms igår av min älskade brorsa,, finns ingen som har en bror som jag,, han är världsbäst så klart,, dom som vet vilka syskon vi är vet vad jag talar om vad mer behöver jag säga.....
Du är världens bästa brorsan du vet att jag älskar dig, finns inget som skulle kunna ta mina ord till dig ifrån mig....

Jag tokgillar den här bilden... den är asgrym:))



Jag och min kära kusin har varit modeller för en dag på The Studio som är nyöppnat på skrapan.. jag rekommenderar att gå dit och prova det var faktiskt lite lyxigt att få bli ompysslad för några timmar,, ni ska få se några bilder...








Min kära kusin mmmmm....










En myssöndag som denna är det rätt skönt att bara sitta hemma och pyssla med olika grejer skönt att ha familjen runt om sig,, barnen sitter med önskelistor till julen, gos ligger i soffan och jag sitter vid datorn just nu och bloggar och lyssnar på härlig musik.. tvätten ligger i tvättmaskinen går ner och tar den strax.. funderar på maten till kvällen.. blir något gott och enkelt,,



En av mina favoritbilder på tjejerna :))



Hoppas jag hittar tillbaka hit om några dagar :)))

Må så gott och ta väl hand om er mina vänner!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad fina bilder Sandra!! Vad kul att se at du uppdaterar bloggen. Jag har inte gjort det med min blogg. Men nu till helegn kanske... Förstår vad du menar med hysteri till jul. Det kommer nog aldrig bli som det var förr eftersom det idag mest handlar om att köpa så mycket julklappar som möjligt. Helt sjukt... Snart får ni komma och hälsa på hos oss. Jag saknar ihjäl mig efter er... :(



Tack för det fina svaret, du är så klok. Kramis Anna panna

2009-12-03 @ 12:38:28
URL: http://annalkande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0