God kväll!!!

Jaaa,, nu har det endast gått några dagar sedan jag satt här sist :)) har en väldigt mysig dator plats här hemma.. jag tänder en massa ljus och bara har det gott.. bättre än att se på tvn i bland.. dessutom är det ju inte riktigt jag som är kung vid fjärrkontrollen... fick ett tips om äntligen hemma från i går, det hade visst varit himla bra med jättefin inredning... var det någon som såg det??

Emma och jag var och handla på ICA Maxi i dag.. behövdes lite smått och gott... jag har ingen direkt matlagningsglädje... recepten är ganska så enformiga och feta... jag får ta tag i det och göra ett ryck,,, eller så väntar jag tills efter julen,,,

Jag har fått beviljad semester från den 18 december till 11 januari jippiiii ska bli väldigt skönt att bara få koppla av och ladda batterier inför det nya året :))

Må så gott....
Kramkalas





Tjejerna får 3 år sedan,,, tiden går för fort...

Kommentarer
Postat av: Maja

Äntligen Sandra:) Vilka fina bilder!! Kram på er!

2009-11-26 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0