Fredagsmys

Jaaaa äntligen fredag.... vad gör man en dag som denna... fredagsmys... kanske en biokväll eller hemmakväll med tända ljus, schysst film och lite mys.. Barnfri helg känns ibland väldigt skönt men ändå saknar man dom små liven,,,, julstädning blir det även i helgen,,måste ta in julen fast jag vill att den ska gå över fort..
Är det någon som har några thailands tips??? i år blir det av men när har vi inte bestämt...

puss och kramar till alla jag känner och tycker om :)) Trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska ni åka i år i år menar du eller menar du nästa år? :) hihi

ni borde åka till den östra sidan tycker jag. där vi var. de va skiit najs där och billigt! koh chang va hur najs som helst. Som du såg på våra bilder!

2009-11-27 @ 21:48:19
Postat av: Till Evelina!!

Mmmm era bilder var helta underbara, jag menar nästa år,, måste få ihop lite semesterdagar först :)) Brorsan tipsade också om samma ställe :)) han sticker i April igen... må väl :))

2009-11-28 @ 09:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0