Snart helg igen!!

Nu håller ni väl med om att veckorna går fort.... det är ju bara i morgondag kvar sen är det helg igen... sig mig handlar det om att man blir äldre eller hur är det möjligt att det är så här???????

There is a person living in my head, she comes to visit every night in bed... you are the ghost behind my eyes.... strömmar ur mina högtalare just nu,,,, Ozzy har jag gillat sen jag var liten och kommer alltid att göra :)) Har sett honom live i globen faktiskt :))

December och julen snart här... jag vill ha tips till roliga och bra julklappar,, tack!!




Emma och jag förra julen !!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du får ju lite reklam till din sida.. så när man hittar hit är det ju bara att lämna ett avtryck..:-)du ser ut att må bra.. vacker som vanligt.. men det sägs ju att vissa blir ju bara vackrare med åren.. du tillhör den gruppen.



Kul att läsa och se att du har det bra!!

Kramen!!

2009-12-12 @ 16:31:49
URL: http://www.spindelmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0