Luciadagen!

Emma ringde i morse och önskade mig grattis på namnsdagen,,, min älskade lilla prinsessa... det sist hon ropa när jag lämna henne i skolan i Torsdags var att "mamma,, jag ringer dig på söndag och önskar dig grattis" och det var precis vad hon gjorde... mmm min tjej,,,

Mitt lilla hjärta



Jag och min kära kusin har varit i Stockholm och myst... så riktigt avslappnande och rofyllt trots massvis med liv och rörelse,, det kändes som om det bara var vi där.. vi gör om det snart,, unna oss unna oss vi behöver det... I love you ...



I dag när jag gick in för att kolla min blogg hade jag fått en kommentar som jag blev riktigt glad över, på riktigt blev jag tårögd och kände mig riktigt varm inombords,, Tack Maria för att du skrev du gjorde mig glad :)) Och Joanna du är ju helt underbar... kul att du är positiv till allas våra bloggar och att du blir inspirerad av vad vi skriver och talar om det,, tack för reklamen... gumman du är BÄST,, puss på dig


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0