ÅHHHHHH

Snacka om att det var längesedan jag skrev,, fyyyy på mig,, tiden går och man hinner ingenting känns det som fast det är ju precis det man gör...

Har kommit igång och börjat arbeta igen i allafall efter en tre veckors semester,, vi hann ju med en hel del,, vi hade överraskningskalas för min kärste.. ett jätte pusslande för att inte avslöja planen vi hade... vi fick svågern att lura med sig gubben till Solvalla,, var det svårt= not ... då gjorde vi en stor smörgåstårta med alla slags ingredienser och vi hann precis färdigt innan dom kom hem från travkvällen och glada var dom också.. det hade ju gett lite vinst,, vi åkte hem och förberedde oss för morgondagen då vi som sagt skulle till Stockholm och hälsa på familjen Mitts,, Vi skulle åka på eftermiddagen och som sagt kl 12.00 stod hela familjen i hallen och gubben fattade ingenting och då kom vi med den glada överraskningen att han skulle få åka högt upp i luften och uppfylla sin dröm med ett fallskärmshopp som han aldrig kommer att glömma... vilken glädje :))
När våra gäster hade åkt packa vi i hop det sista och for till Vidja och hälsa på Jenny Kim och Malte och så klart Nora.. Vi hade jättemysigt på kvällen fick jättegod mat. Dan därpå åkte vi till Gröna Lund och åkte en himla massa karuseller... Tjejerna var helglada och jag åkte dom värsta grejerna man kan tänka sig.. hua men det gick jättebra,, åter till Västerås och ladda inför ett nytt arbetsår..

Tänkte lägga in lite bilder och visa lite av våra upplevelser och naturligtvis ska ni få se FALLSKÄRMSHOPPET som är så jäkla GRYMT.. Jag överväger att faktiskt kunna tänka mig att göra ett hopp jag med....... Tjooohoooo!!!!























Säg mig..... vem skulle inte vilja hoppa :))))))))))



Kommentarer
Postat av: Jenny Mitts

Hej! Vad heter instruktören som Patrik hoppade med? Han är otroligt lik Micke Lundqvist!!! Är antagligen inte han men måste ändå fråga! Hur har ni det annars? Här är det full fart igen med nya jobbet och allt. Just nu sitter jag på Bromma flygplats och väntar på ett försenat plan ner till Malmö...missade tåget igår kväll och nu strular det här så han i Malmö måste ju tro jag är knäpp :)

Vi kan väl höras snart, jag ringer. Hälsa familjen!

Många kramar

//J

2009-08-26 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0